Waarom ik dit doe:
Voordat ik starte met mijn ondernemerschap zag ik ondernemers die zo goed zijn in hun vak, expertstatus (die ze zelf nog niet zien). Ik zie ze stralen, hun glimmende ogen met hun vastberadenheid. Ieder van hen wilt de wereld een beetje beter maken, je hart en nieuwsgierigheid volgen en staan voor waar je in gelooft.
Zodra ik contactmogelijkheden ontving was die magie weg. Gemaakt vanuit het hoofd, weg vanuit het hart. Zowel op drukwerk als online. Die onbewuste aantrekkingskracht die ik voelde ik niet meer.
Geen aanvragen via mijn website
Creatief zijn de meeste klanten maar hebben moeite om zich te verwoorden. Reclame maken is puur psychologie en design. Ik help ze met kennis over psychologie (wat ze voelen op papier krijgen) en het finetunen van hun design. Met mijn intuïtieve blik help ik om de eindjes aan elkaar te knopen zodat er een rond verhaal ontstaat.
Wat voor velen voelt als duwen en trekken om zichtbaar te zijn
Wat voor ondernemers aanvoelt als trekken en duwen om online zichtbaar te zijn. Gedachtes zoals “Ik moet zichtbaar zijn op Instagram” “ik moet nog een blog schrijven”. Ik wil je laten ervaren dat online zichtbaarheid moeiteloos mag. Dat twijfel, moeten of onzekerheid je licht dimt.
Want heb je gedacht aan de mogelijkheid dat een klant die jou niet op waarde kan schatten, die jou niet weet te plaatsen, voor wie het niet duidelijk is welk probleem jij kunt oplossen en die niet vanuit zijn binnenste, vanuit zijn gut feeling, vanuit onderbuikgevoel kan voelen dat hij bij jou moet zijn. Dat die niet bij je koopt?
Wat een merk voor je doet
Dat is wat een merk doet. Waarde bovenop je product of dienst creëren, en die laten zien of laten VOELEN zodat klanten graag bij je willen kopen.