door: Debora Boon • Huisstijl
Met deze tips zorg je voor meer aanvragen uit je website
De klanten die je tot heden mocht helpen vonden je karakter fijn, voelde zich welkomen en je hielp hen met wat zij wilde bereiken. Tevreden klanten dus! In deze blog ga ik je een aantal tips geven zodat je meer klanten uit je website haalt.
Je huidige website
Je wil meer klanten bereiken waardoor je een website hebt laten maken of zelf gemaakt. Het voelde trots en spannend tegelijk toen de website online kwam. Je liet hem vol enthousiasme aan iedereen zien en wachten, dat wachten duurt wel heel lang. Nog steeds geen aanvragen binnen.
Hoe laat je zien dat je kunt helpen?
Wil je mij meenemen hoe jij je klant verwelkomt in de praktijk of winkel? Vertel me stapsgewijs wat je doet. Ter inspiratie heb ik de volgende vragen:
- Hoe verwelkom ik haar?
- Welke sfeer geef ik haar?
- Hoe laat ik zien dat ik haar begrijp?
- Hoe laat ik zien dat ik haar echt zie staan?
- Hoe laat ik zien dat ik haar bijzonder vindt?
- Wat is mijn standpunt?
- Wat is mijn visie?
- Wat zijn mijn waardes?
Trots
Voel je je trots terwijl je dit schrijft? Want je helpt klanten die hun doel bereiken. Die inzichten verkrijgen, zich mooi en stralend voelen. Dat doe jij als ondernemer.
Pak de vragen nog eens erbij en open je website. Hoe verwelkom je haar, doe je dat online op dezelfde manier zoals je haar in je winkel verwelkomt? Vraag je naar haar? Creëer je herkenning voor haar? Laat je zien dat je haar echt ziet staan?
Realiseer aanvragen op je website door persoonlijkheid en authenticiteit.
Zonder gevoel en emoties is het heel moeilijk om online je klant te overtuigen van je producten of diensten. Wil je stapsgewijs ontdekken hoe je je website opbouwt op jouw manier van werken?
Klik hier om van je huidige website een website te realiseren die jouw persoonlijke en authentieke weerspiegelt.